Žádné novinky.
Základní charakteristika
Informační systém ProManager byl vyvinut na základě spolupráce s odborníky na procesní a finanční řízení společností s využitím zkušeností z vývoje a provozování informačního systému IS Monitoring (systém na řízení projektů EU). IS ProManager je webová aplikace, která umožňuje autorizovaný přístup pomocí moderních webových prohlížečů.
IS ProManager umožňuje nastavit tyto základní konfigurace:
- pro řízení organizace: umožňuje manažerské řízení organizace (plná verze),
- pro řízení projektů EU: umožňuje řízení projektů EU (omezeno pouze na projekty EU),
Podmínky pro poskytování systému IS ProManager:
- pronájem systému na našem zařízení nebo jeho instalace u objednatele,
- parametrické nastavení systému dle požadavků objednatele,
- technologická a metodická podpora provozu systému.
Základní struktura a funkčnosti systému IS ProManager:
IS ProManager se skládá z několika komponent. Struktura těchto komponent umožňuje konfiguraci a nestavení systému dle požadavku objednatele. Seznam komponent systému a jejich základní funkčnosti:
- e-Role: umožňuje správu rolí systému,
- e-Pošta: umožňuje komunikaci uživatelů pomocí interního poštovního klienta,
- e-Společnost: umožňuje správu společností, její organizační struktury, pozic a profesí,
- e-Projekty: umožňuje správu jednotlivých projektů (zakázek) společnosti,
- e-Lidské zdroje: umožňuje správu zaměstnanců, zaměstnaneckých smluv,
- e-Dodavatelé a odběratelé: umožňuje správu dodavatelů, odběratelů a jejich smluv,
- e-Úkoly: umožňuje tvorbu a správu úkolů zaměstnanců,
- e-Porady: umožňuje plánování a správu porad a jednání,
- e-Korespondence: umožňuje správu přijaté o odeslané korespondence,
- e-Majetek: umožňuje správu majetku společnosti, umístění majetku a zápůjčky majetku,
- e-Aktivity: umožňuje tvorbu a úpravu aktivit a harmonogramu projektu (zakázky),
- e-Rozpočet: umožňuje tvorbu a úpravu rozpočtu projektu (zakázky) a různé přehledy,
- e-Příkazy: umožňuje tvorbu a správu mezd, cestovného, ostatních nákladů a příjmů,
- e-Výkaz: umožňuje tvorbu a správu pracovních výkazů zaměstnanců,
- e-Cestovné: umožňuje tvorbu a správu cestovních příkazů a vyúčtování cestovného,
- e-Report: umožňuje tvorbu a správu tiskových reportů.